درخواست فایل فریمور مودم neterbit : NW-431F بازگفت پاسخ

behradnia

عضویت ویژه طلایی
نوشته‌ها
21
واکنش‌ها
5

سابقه فعالیت:

فریمور مودم
neterbit : NW-431F
توضیح اینکه ورژن فریمور مودم در عکس زمینه ارسال شده و اینکه ورژن فریمور مودم از نوع V1 و V2 نمی باشه و این فریمور ها تست شده و از مودم جواب نگرفتم
 

فایل های ضمیمه

  • IMG_20260623_172556.jpg
    IMG_20260623_172556.jpg
    4.8 مگابایت · نمایش‌ها: 2

vahab hemmati

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
41,569
واکنش‌ها
9,280

سابقه فعالیت:

سلام
اینکه میفرمایید از V1 و V2 جواب نگرفتید یعنی همون نتیجه مشابه با خود دستگاه رو داشتن ؟
 

behradnia

عضویت ویژه طلایی
نوشته‌ها
21
واکنش‌ها
5

سابقه فعالیت:

سلام
اینکه میفرمایید از V1 و V2 جواب نگرفتید یعنی همون نتیجه مشابه با خود دستگاه رو داشتن ؟
سلام و ارادت
نه کلا دستگاه بهم ریخته و فقط می تونی وارد تنظیمات بشی ولی هیچ کدوم از تنظیمات فعال نمی باشه اما چراغ پاور خود مودم تنها روشن میشه و پورت LAN هم کار می کنه البته قبلاً بایوس دستگاه را با پروگرامر زدم ولی مشکل حل نشد و بعد فریمور زدم که این مشکل ایجاد شده ، توضیح اینکه مشکل تنظیمات بعد از زدن فریمور جدید ایجاد شده و قبل از این در تنظیمات مودم مشکلی وجود نداشت ، تشخیص من اینه که فریمور استفاده شده با فریمور دستگاه مودم که عکسشو ارسال کردم یکی نباشه ولی هر چه اساتید بفرمایند همون انجام میشه ، با تشکر
 
واپسین ویرایش:

vahab hemmati

Moderator
تیم پشتیبانی
Admin
نوشته‌ها
41,569
واکنش‌ها
9,280

سابقه فعالیت:

برای این دستگاه فقط فایلهای فریمور V1 و V2 موجود هست متاسفانه
فایل متفاوت دیگری نداره
 
چه کسی این تاپیک را مشاهده می کند؟

در حال حاضر وجود دارد 0 اعضایی که این موضوع را مشاهده می کنند

کاربرانی که این موضوع را خوانده اند
بالا